24.6.13

Έχει πανσέληνο αποψε...










Στην μέση ενός μικρού σπιτιού, που `χω νοικιάσει
το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει.
Τα ζήτησα όλα απ’ τη ζωή μου, τα πλήρωσα με την ψυχή μου
να έχει ένα τόπο η καρδιά πριν να γεράσει. 


Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία 
είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα. 
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου’χει λείψει 
το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. 
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει 
το λάγνο ψέμα σου που τα `κανε όλα ωραία. 


Είναι σκληρό για μια γυναίκα να `ναι μόνη 
στο λέω τώρα που η αλήθεια δεν θυμώνει. 
Όση και να `ναι η δύναμή μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου 
Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει. 


Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία 
το σπίτι μου έρημο να κάνουμε παρέα.
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει 
το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. 


Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει 
το λάγνο ψέμα σου που τα `κανε όλα ωραία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω