24.4.14

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας



Η ζωή μπορεί να είναι δύσκολη καμιά φορά αλλά όλα καταπολεμούνται με τον σωστό τρόπο, ακόμα και η μελαγχολία.


1. Κλάψτε

Μην τα κρατάτε όλα μέσα σας. Καμιά φορά ένα καλό κλάμα είναι πολύ καθαρτικό. Καθαρίζει το μυαλό και σας κάνει να νιώσετε πολύ πολύ καλύτερα. Πάρτε χαρτομάντιλα και βρείτε μια ήσυχη γωνιά για να το αφήσετε να ξεσπάσει με την ησυχία σας.

2. Φωνάξτε

Δεν εννοούμε να ξεσπάσετε σε κάποιον άλλο φωνάζοντάς του αλλά μια καλή κραυγή καθώς είστε μόνη σας μέσα στο αμάξι ή στο σπίτι ενώ λείπουν όλοι (και τα παράθυρα είναι κλειστά) μπορεί να βοηθήσει πολύ. Οι φωνές είναι κάτι πολύ φυσικό. Και μετά από ένα session ουρλιαχτών μπορεί να νιώσετε ξαλαφρωμένη.

3. Κουνηθείτε

Η φυσική άσκηση δεν είναι καλή μόνο για το σώμα αλλά και για το μυαλό. Το να ξεσπάσετε την ενέργειά σας σε φυσική άσκηση θα σας κάνει να ξεχαστείτε για λίγο από τις στενοχώριες καθώς λειτουργεί ως ένα πρώτης τάξεως αγχολυτικό. Αερόμπικ, ποδήλατο, ζούμπα, μποξ ή χορό ό,τι και αν κάνετε θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα.

4. Χαμογελάστε

Όλα ξεκινούν με ένα χαμόγελο. Προσπαθήστε να κάνετε τον εαυτό σας να χαμογελάσει με το να θυμηθείτε όσα αγαπάτε αλλά και τους ανθρώπους που σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα. Το ένα δικό σας χαμόγελο θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις άλλων χαμόγελων και, ως γνωστόν, το γέλιο είναι μεταδοτικό και φτιάχνει τη διάθεση.

5. Τραγουδήστε

Όλοι έχουμε κάποιο τραγούδι που μας φτιάχνει το κέφι. Όταν όσα συμβαίνουν σας ρίχνουν βάλτε το αγαπημένο κομμάτι και δυναμώστε την ένταση. Μην ανησυχείτε για το ρυθμό ή για το να τραγουδήσετε σωστά τις νότες, αφεθείτε στη μουσική και αφήστε την να σας φτιάξει τη διάθεση. Και αν θέλετε να χορέψετε κιόλας καθώς τραγουδάτε, ακόμα καλύτερα.

6. Λέξεις

Οι λέξεις είναι το καλύτερο όπλο ενάντια στη μελαγχολία. Ξεχάστε τις έγνοιες σας με ένα καλό βιβλίο ή βγάλτε τη θλίψη σας στο χαρτί καταγράφοντας τα συναισθήματά σας. Όποτε διαβάζετε υπογραμμίστε τα αποσπάσματα που σας αγγίζουν και σας θυμίζουν καλές στιγμές. Στις δύσκολες ώρες ανατρέξτε σε αυτά για βοήθεια.

7. Ο ήχος μια φωνής

Κάποιος θα υπάρχει που να μπορεί να σας ηρεμήσει ακόμα και με τον τόνο της φωνής του. Τηλεφωνήστε του και μιλήστε του.

8. Διαλογισμός

Κατευθύνετε τις σκέψεις σας προς θετικές ιδέες. Κρατήστε σε ένα μικρό σημειωματάριο ιδέες και σκέψεις που σας εμπνέουν και τις οποίες θα μπορείτε να ξαναδιαβάζετε όποτε τις έχετε ανάγκη. Αυτές οι σκέψεις -τις οποίες μπορείτε να αντιμετωπίσετε ως μάντρα- θα σας βοηθήσουν να διώξετε τις μαύρες σκέψεις.

9. Φίλοι

Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν και τόσο καλά μην κάθεστε μόνοι στο σπίτι και κλαψουρίζετε. Βγείτε έξω με φίλους, είτε με μεγάλη παρέα είτε σε τετ α τετ συνευρέσεις. Σκεφτείτε τι σας βοηθάει περισσότερο, να μοιραστείτε τα προβλήματά σας ή να πάτε να διασκεδάσετε και πράξτε αναλόγως.

10. Χρωματίστε τη ζωή σας

Υπάρχουν χρώματα που μας κάνουν να νιώθουμε θλίψη (ή θυμό) και άλλα που μας προξενούν ευφορία. Το κίτρινο και το πορτοκαλί ενθαρρύνουν τον δυναμισμό, τη δημιουργικότητα και την όρεξη για ζωή. Το λευκό αντιπροσωπεύει την αγνότητα. Το πράσινο την αναγέννηση και την θεραπεία. Το μπλε είναι καταπραϋντικό. Το μωβ βοηθάει την πνευματική ισορροπία.
Το μόνο σίγουρο είναι πως τα έντονα χρώματα σε μια σκοτεινή μέρα θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε διάθεση.

11. Σινεμά

Διαλέξτε μια αγαπημένη σας ταινία -δεν είναι ανάγκη να είναι κουλτουριάρικη ή σοφιστικέ- και θα δείτε πόσο θα σας φτιάξει η διάθεση.

12. Φύση

Μετά από ένα καλό ξέσπασμα κλάματος -ή ακόμα και προτού υγρανθούν τα μάτια σας- μια καλή ιδέα είναι να πάτε έναν περίπατο στη φύση. Φορέστε τα ακουστικά σας ή αν προτιμάτε απολαύστε την ησυχία και πηγαίνετε μια βόλτα. Καθίστε σε ένα παγκάκι ή στα χορτάρια, κοιτάξτε τον ουρανό και επιστρέψτε ανανεωμένοι και ευχόμαστε με στεγνά μάτια.

13. Χαρούμενες Αναμνήσεις

Όλοι έχουμε μια ντουζίνα ή και περισσότερες ευχάριστες αναμνήσεις που μπορούν να μας κάνουν να χαμογελάμε κάθε φορά που τις θυμόμαστε. Κάντε μια λίστα για να τις θυμάστε κάθε φορά που νιώθετε down.

14. Μείνετε απασχολημένοι

Μαγειρέψτε, ασχοληθείτε με τις γλάστρες, κάντε κάτι για να κρατήσετε τα χέρια απασχολημένα αντί για το μυαλό σας. Η επαναλαμβανόμενη σωματική άσκηση δεν χρειάζεται συγκέντρωση οπότε είναι η κατάλληλη ευκαιρία να αδειάσετε το μυαλό σας.

15. Κοιμηθείτε

Όσο πιο κουρασμένοι είμαστε τόσο περισσότερο οξύνονται τα συναισθήματά μας. Κλαίμε χωρίς λόγο και υπάρχει κάπου εκεί γύρω μια κατάρρευση που σας περιμένει. Κοιμηθείτε για να ξεκουραστείτε αλλά και για να αποφύγετε τις δυσάρεστες σκέψεις.



35 σχόλια:

  1. καλημέρα μαρία μου όλη μέρα με χαμόγελα :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Μαράκι μου! Εξαιρετική δημοσίευση! Να προσθέσω ή αν σημειώσω το εξής: Δεν χρειάζεται να περιμένουμε οι άλλοι να κάνουνε πράγματα για εμάς, ας κάνουεμ εμείς πράγματα για τον εαυτό μας... πρώτα απ' όλα!
    Σε φιλώ κορίτσι μου και σου στέλνω την αγάπη μου! ღ

    Υ.Γ. Τέλεια η νέα εμφάνιση του blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερουδια Μαρακι μου .. Σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια ! Το εκτιμω πολυ ..
      Φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  3. πράγματι βοηθάνε όλα αυτά! Εμένα με βοηθά πολύ να βγαίνω με ευχάριστους φίλους,με χιούμορ όπου θα διακωμωδήσουμε τα προβλήματα ,αλλά και οι βόλτες στη φύση !
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι και εγω Νασια μου.. Απλα πρεπει να το κανουμε συχνα αυτο.
      ΕΙναι καπως σαν θεραπεια που αμα χασεις την σειρα δεν ειναι καλο το αποτελεσμα.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  4. Ok. Με έπεισες! Αφού δεν μπορώ να κλάψω, να φωνάξω, να βρω τους φίλους τέτοια ώρα ή να κάνω όσα προτείνονται, θα πάω στο σούπερ μάρκετ! Συνδυάζει πολλά: Βόλτα με το αυτοκίνητο, σόπινγκ θέραπυ, κουβεντούλα με όποιους γνωστούς συναντήσω εκεί, άσκηση (κουβάλάω τα ψώνια) κ.ά. Οπότε, πού καιρός για μελαγχολία!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.. Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!
      Καλησπερες.. !

      Διαγραφή
  5. Πολύ σωστά!!!!! Φιλάκια Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Μαρι μου. Φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  6. Όμορφες συμβουλές
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που καλο θα ηταν να τις ακολουθουμε.. Φιλια

      Διαγραφή
  7. Έτσι ακριβώς !!!
    Όλα αυτά με καλή διάθεση και αγάπη πρός τον εαυτό μας.
    Την καλημέρα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστα καλε μου Αλεξανδρε. Σε ευχαριστω για το σχολιο σου.
      Καλησπερα και πολλα ξεχωριστα φιλια.
      :)

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ σχεδόν με όλα!!!
    Και τώρα συγνώμη, αλλά... πάω να τραγουδήσω!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και χρωματιστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα πάλι καλά που είσαι και εσύ και έχουμε εξασφαλίσει το 4! Πάντως τα περισσότερα από αυτά τα κάνω μπορώ να πω..

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Χχαχαχα θελω να σε ακουσω τρελλοκοριτσο μου! Την επόμενη φορα βντεογραφηση παρακαλω !
      Γιωργο μου μπραβο σου παντως..Αμα κανεις τα πιο πολλα μια χαρα τα πας..
      Φιλακια

      Διαγραφή
  9. ποσο δικιο εχεις ευχαριστω για την ευχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες οι συμβουλές....τις περισσότερες τις κάνω πράξη αρκετά συχνά...!
    Καλό σου απόγευμα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο Ωραιοζηλη μου.. Φιλακια :)

      Διαγραφή
  11. Συμφωνώ με όλα! βοηθάνε πολύ αυτές οι συμβουλές!!! α, ξέχασα! με γεια την καινούργια εμφάνιση του blog, μου αρέσει πιο πολύ!
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Νατασα μου. Τα λογια σου με χαροποιουν. Φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  12. χμμμμμ χρήσιμα όλα μπράβο μαρία μας φιλιααααα και από τις δύο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσια μου εσεις . Φιλακια και να περνατε ομορφα

      Διαγραφή
  13. Μαράκι μου τη συγκεκριμένη σελίδα την έβαλα στ' αγαπημένα μου, διότι τόσες όμορφες συμβουλές και συγκεντρωμένες δεν έχω δει!
    Να 'σαι καλά, πάντα έχεις μια θετική αύρα στις σελίδες σου! Εύχομαι να χρωματίζεις μ' αισιοδοξία την καθημερινότητα μας όπως σήμερα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Κατερινα μου για τα λογια σου.. Με τιμουν πολυ αυτα που λες. Προσπαθω οσο μπορω να γραφω ομορφα πραγματα για να αλλαζει η διαθεση μας! Φιλακια πολλα !

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη ανάρτηση και έχει απο όλα!!
    Διαλέγει ο καθένας ότι θέλει και το κάνει χωρίς καθυστερήσεις!
    Πολλά φιλιά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι... Αν και καλο θα ηταν να κανουμε οσο πιο πολλα απο αυτα μπορουμε.. Φιλια Ελενα μου

      Διαγραφή
  15. Συμφωνώ σέ όλα ,τίς περισσότερες τίς κάνω πράξη,όπως βόλτες στήν θάλασσα καί ακούγοντας τέρμα μουσική!!
    Καλό βράδυ Μαρία μου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο πιο πολλα τοσο το καλυτερο DIMI μου. Φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου, τι ΥΠΕΡΟΧΗ ανάρτηση είναι αυτή;; Δεν τη χορταίνω! Κι έχεις τόσο δίκιο σε όλα! Εγώ αυτόν τον καιρό διαβάζω πάντως. Καλό βραδάκι και πολλά φιλούθκια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ πολυ χαιρομαι που σας αρεσε..Μεχρι να την ετοιμασω και με την καταλληλη φωτογραφια...βασανιστηκα. χαχαχα
      Αλλα βγηκε ενα πολυ καλο αποτελεσμα.. Ειναι ολοσωστα οσα λεει, πρεπει και εγω να τα λαβω καλα υποψην μου.. Φιλια

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά!!!
    Μαρία, έχεις απόλυτο δίκιο!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλούθκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Εμ αφου ετσι ειναι.. Αποδεδειγμενα!
      Καληνυχτα σας

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω