13.5.14

Σύννεφα...


Τις τελευταίες μέρες ο καιρός τρελάθηκε και κάνει τα δικά του πάλι.
Θυμίζει οτιδήποτε άλλο εκτός από Άνοιξη..
Το μόνο σίγουρο είναι ότι προσφέρει μοναδικό θέαμα 
το οποίο αντικρίζω και εγώ ανοίγοντας το παράθυρο του δωματίου μου.
Ο ήλιος κρύβεται, σύννεφα παντού, που τα χαζεύω και προσπαθώ να φτιάξω σχήματα.. 
όπως τότε που ήμουνα μικρή .. :)
Κάποιες φορές ο ουρανός είναι μουντός, μα η θέα του το ίδιο μαγευτική.. 

Μου ρθε στο μυαλό ένα αγαπημένο τραγούδι των ΝΑΜΑ 
με το οποίο συνόδευσα τις φωτογραφίες μου. 


Της νύχτας κυλάνε οι ώρες
τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, 
φοβάμαι μην σ’ άρπαξαν μπόρες
κι απόμεινα εγώ μοναχή
φοβάμαι μην σ’ άρπαξαν μπόρες
κι απόμεινα εγώ μοναχή


Να διώξω τα σύννεφα θα γίνω αγέρι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω αστέρι
κι αν πάλι τ’ απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φωτιά


Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω αγέρι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω αστέρι
κι αν πάλι τ’ απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φωτιά


Την πόρτα χτυπάει αγέρας
το σπίτι βαραίνει σιωπή
γυρεύω το φέγγος της μέρας
ζητώ τη δική σου φωνή
γυρεύω το φέγγος της μέρας
ζητώ τη δική σου φωνή


Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω αγέρι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω αστέρι
κι αν πάλι τ’ απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φωτιά


Την πόρτα χτυπάει αγέρας
το σπίτι βαραίνει σιωπή
γυρεύω το φέγγος της μέρας
ζητώ τη δική σου φωνή
γυρεύω το φέγγος της μέρας
ζητώ τη δική σου φωνή


Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω αγέρι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω αστέρι
κι αν πάλι τ’ απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φωτιά


Της νύχτας κυλάνε οι ώρες
τον ύπνο μου πήρε η βροχή
μη χάθηκες σ’ άγνωστες χώρες
μη σ’ έδεσαν ξένοι καημοί
μη χάθηκες σ’ άγνωστες χώρες
μη σ’ έδεσαν ξένοι καημοί


Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω αγέρι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω αστέρι
κι αν πάλι τ’ απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φωτιά





Καλή σας μέρα 

28 σχόλια:

  1. Αγαπημένο τραγούδι που πρώτη τραγούδησε η Καίτη Χωματά! Κι εμένα μου αρέσει να παρατηρώ τα σύννεφα και ειδικά αυτή την εποχή που κάνουν τις πιο εντυπωσιακές τους εμφανίσεις! :) Καλή σου μέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη ξημερωμα !
      ΕΙναι πανεμορφο το τραγουδι και μαρεσει πιο πολυ με τους ΝΑΜΑ, το βρισκω πιο αναλαφρο. :)
      Οντως αυτο τον καιρο τα συννεφα κανουν απιστευτες εμφανισεις/
      Φιλακια

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου καταπληκτική ανάρτηση!
    Παρόλο που τα σύννεφα δεν μου αρέσουν καθόλου, θέλω ξαστεριά, οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες!
    Και με το τραγούδι που επέλεξες να τις δέσεις ακόμα πιο όμορφες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Ελενα..\
      Τι εννοεις δεν σαρεσουν τα συννεφα ? Μα πως γινεται αυτο? Χαχαχα
      ΛΑτρευω απλα. Οι ζωγραφιες τους ειναι μαγικες!
      Καλα δεν συζητω για το τραγουδι.. Αγαπημενο πολυ!
      Πολλα φιλακια και να εχεις μια ομορφη μερα

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα κοριτσάκι μου! Όντως ο καιρός έχει τρελαθεί εδώ θυμίζει καλοκαίρι. Χτες είχαμε συννεφιά με κουφόβραση και το βράδυ ψύχρα. Είναι πολύ ωραίο να κοιτάς τα σύννεφα να φτιάχνεις εικόνες με το μυαλό σου. Κάποτε που ταξίδευα με αεροπλάνο και πετούσαμε πάνω από τα σύννεφα πάντα φανταζόμουν τον εαυτό μου πως θα ήταν να καθόμουν και να έπαιζα πάνω σαυτά. Έμοιαζαν σαν ένα απέραντο πουπουλένιο πάπλωμα! Καλό μεσημέρι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την !!
      ΕΙναι οντως απιστευτο το θεαμα και απο το αεροπλανο/.. ΕΙναι μαγεια ολο αυτο.. Ενα φαινομαινο που δεν θα το καταλαβω ποτε :)
      Καλη σου μερα.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  4. Μαρία αυτό το τραγούδι μου αρέσει και εμένα, βέβαια ήξερα αυτή την εκτέλεση, όχι ότι αυτή που μας έβαλες εσύ πάει πίσω!

    https://www.youtube.com/watch?v=KUALaq8oVQs

    Με τον ουρανό και τα σύννεφα έχω "θέμα" από μικρός χιχι! Ενδιαφέρουσα η φωτογραφική σου προσπάθεια και ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας, ξεχώρισα τις 1,4,5,8.

    Καλό απόγευμα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργο μου η Χωματα το ειχε πρωτοπει και μετα οι ΝΑΜΑ . Απλα εγω το εμαθα μ αυτους και το προτιμω.
      Χχαχα μαρεσε που διαλεξες και αγαπημενες φωτο!
      Καλη σου μερα

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες εικόνες Μαρία μου!!Καταπληκτικές όλες οι φωτογραφίες σου!!Αγαπημένο τραγούδι!!!Καί εδώ μουντός είναι ο καιρός!!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Dimi μου!
      Οσο ο καιρος ειναι ετσι σιγουρα μας προκαλει για υπεροχες φωτογραφιες
      Θα επιχειρησω να βγαλω και αλλες.
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Πτσιρίκα μου ...έχειςγίνει αστέρι!
    Η "μανούλα" πολύ καμαρώνει!
    Φιλί τεράστιο! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν λεμε αστερι ? Φωτεινο αστερι ? Χαχαχαχα
      Φιλια πολλα μανουλα μου ομορφη!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου πολύ όμορφη η ανάρτησή σου.
    Πανέμορφες φωτογραφίες και λατρεμένο τραγούδι.
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ ! Χαιρομαι που την απολαυσατε :)
      Καλημερα !

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ανάρτηση Μαρία μου! Κοίτα τώρα σύμπτωση, η αυριανή μου ανάρτηση έχει θέμα τα σύννεφα! "Στα σύννεφα χαμηλά..."
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χει ο καιρος φαινεται Δεσποινα μου..
      Αναμενω να δω και την δικια σου αναρτηση που ισως δεν εχει καμια σχεση με την δικια μου.
      Πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!! Αυτές οι εναλλαγές στο πάπλωμα του ουρανού είναι μοναδικές...!!
    Καλό ξημέρωμα Μαρία μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Σοφη μου.. Οντως ετσι ειναι οπως τα λες!
      Και δεν μπορω να αντισταθω στην φωτογραφιση τους!
      Φιλια

      Διαγραφή
  10. Αχ ρε Μαράκι!Αυτά τα σύννεφα είναι υπέροχα!Έχουμε και μουσική ταιριαστή!Τι άλλο να θέλουμε;;
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙναι φανταστικα Ανθη μου.. Εμενα προσωπικα με ηρεμει πολυ να τα χαζευω..
      Καλη σου μερα
      Φιλακια

      Διαγραφή
  11. Α...........λατρεύω τα σύννεφα Μαράκι μου!!!!!!! Έχω ένα ολόκληρο αρχείο με φωτογραφίες τους που τις τραβώ όπου τύχει!!!!!!!! Και το τραγούδι σου μοναδικά αγαπημένο.....
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το ιδιο Αννα μου ! Η θεα τους ειναι απλα μαγικη... :)
      Ε για το τραγουδακι δεν το συζητω.. Θεικο απλα!
      Καλησπερουδια

      Διαγραφή
  12. καλημερα με πολυ ηλιο ευχομαι Μαρακι μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστω Βασω μου να σαι καλα.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ Κικη μου τωρα το ειδα! Καλησπερες! Ευτυχως ειχε ηλιο σημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυαγαπημένο τραγούδι, για πολλούς λόγους, και χιλιοακουσμένο και με τους ΝΑΜΑ, τους οποίους επίσης λατρεύω!
    Άντε να δούμε πότε θα κάνει Άνοιξη!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αγαπαω τους ΝΑΜΑ,. Κριμα που διαλυθηκαν...
      Καλη σου μερα!

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω