26.10.14

11ος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν''. Η συμμετοχή μου!

Ένας αγαπημένος διαγωνισμός που πλέον έγινε θεσμός.
Εμπνευστής του, η φίλη blogger Μαρία Νι, από το blog Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά , η οποία δίνοντας μας ένα θέμα μας καλεί να συμμετέχουμε με μια φωτογραφία.

Για πρώτη φορά και προς μεγάλη μου έκπληξη μιας και δεν είμαι και η τέλεια φωτογράφος, η δικιά μου φωτογραφία πήρε την πρώτη θέση στην ψηφοφορία και είμαι πολύ χαρούμενη γιαυτό. 
Οι συμμετοχές ήταν όλες αξιόλογες με την κάθε μία να αφήνει το δικό της στίγμα.


Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε από το κινητό μου τον περασμένο χειμώνα, από το εσωτερικό του ξενοδοχείου Βερεγγάρια που πρίν λίγο καιρό σας γνώρισα μέσα από αυτή  την ανάρτηση. 
Η εναλλαγή του σκηνικού την δεδομένη στιγμή με ώθησε στην φωτογράφηση της συγκεκριμένης σκηνής και όχι άδικα οπως φάνηκε τελικα καθώς ήταν ένα μαγικό θέαμα. 


 Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές και ευχαριστώ πολύ όσους ψήφισαν την  φωτογραφία μου καθώς και την Μαρία που συντονίζει κάθε φορά άψογα αυτό τον διαγωνισμό 
Φιλακια 

51 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ όμορφη Μαρία μου και το άξιζε πραγματικά!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελένακι μου.
      Καλη εβδομαδα
      Φιλακια

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/10/14, 11:39 π.μ.

    Νομίζω δικαίως πήρες το πρώτο βραβείο! Η φωτογραφία σου είναι καταπληκτική. Και τεχνικά, αλλά και το θέμα της είναι όντως μαγικό!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σουα ρεσε Αθηνα μου.
      Σε ευχαριστω πολυ τρελλοκοριτσο
      Μακια

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη που είναι!!!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια...........Μ'αρέσει πολύ και για να είμαι ειλικρινής λατρεύω τη θέα από τα παράθυρα.
    Καλή σου μέρα Μαράκι μου και πάντα πρωτιές σε ό,τι και να κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεα απο τα παραθυρα ειναι και δικο μου αγαπημενο θεμα Αννα μου. Οποτε χαιρομαι διπλα που σου αρεσε.
      Σε ευχαριστω πολυ !
      Καλη εβδομαδα να εχεις

      Διαγραφή
  4. Σαν σκηνικό από παλιές εποχές μοιάζει!!
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά ...το άξιζες!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επειδη είναι ερείπιο πια Ελενη μου...
      Ομως ενα υπέροχο ερείπιο..
      Σε ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια, Μαρία!
    Και δική μου επιλογή στο διαγωνισμό η φωτογραφία σου, μια ματιά σ'ένα παρελθόν πολύ μακρινό, ένα ταξίδι από το σκοτάδι στο φως, επαναφορά... Τόσες σκέψεις μου έφερε στο μυαλό!...
    Εύγε και πάλι!
    Την Καλημέρα μου και... καλώς σε βρίσκω! ツ

    (Με την ευκαιρία, διάβασα και την ανάρτησή σου για την ιστορία του Βερεγγάρια. Συναρπαστική!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια.
      Να σαι καλα.
      Καλως ορισες στο σπιτακι μου :)
      Φιλια και καλη εβδομαδα να εχεις

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια είναι όντως πολύ όμορφη!!!!
    Χρόνια πολλά :))) Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαρία μου, είναι πολύ όμορφη φωτογραφία!!!
    Να έχεις πάντα επιτυχίες!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο και από εδώ Μαρία! Είναι μία εξαιρετική φωτογραφία!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Γιωργο μου. Χαιρομαι που σαρεσε.
      Καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητηρια!!!!!!! Δικη σου ηταν;;;; Σε ψήφισα εσένα και τη Μαρία!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξερω, το ειδα Αριαδνη μου και σε ευχαριστω πολυ
      Καλη εβδομαδα κοπελα μου

      Διαγραφή
  10. Η φωτογραφία σου μου άρεσε πάρα πολύ και χαίρομαι που μας εξηγείς πως τραβήχτηκε !!! Πάντα τέτοια Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε αφου αρεσε τοσο οφειλα και μια εξηγηση για το πως την πετυχα. Χεχε
      Καλη εβδομαδα κυρια Νικολ μου. σας ευχαριστω

      Διαγραφή
  11. Θερμά συγχαρητήρια!Είναι πανέμορφη!Τα παραθύρια για τον άνθρωπο, είναι συνυφασμένα με τη σκέψη του!
    Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Μαράκι μου! Είναι πολύ όμορφη η φωτογραφία σου! Μου είχε αρέσει πολύ, επίσης, εκείνη η ανάρτηση για το ξενοδοχείο! Πάντα τέτοια γλυκιά μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που τα απολαυσες Ειρηνακι μου.
      Σε ευχαριστω, να εισαι πακαλ.
      Καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα, Μαράκι!
    Είχα δει την ανάρτηση για το ξενοδοχείο με τις εκπληκτικές φωτό. Αλλά αυτή είναι μαγευτική! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Αλεξανδρα μου. ΕΙναι οντως πολυ ατμοσφαιτικες οι φωτογραφιες λογω του σημειου που βρισκεται το ξενοδοχειο
      Καλη εβδομαδα !!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο αγαπάκι μου! Η φωτογραφία σου ήταν πανέμορφη !
    Φαντάζομαι τη χαρά σου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ μανουλα μου!
      Εννοειται πως χαρηκα. Ε ειναι η πρωτη φορα οποτε καταλαβαινεις
      Μακια πολλα πολλα

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου!Η εναλλαγή φωτός καταπληκτική!Πάντα με διακρίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια!! Η φωτογραφία σου είναι εκπληκτική, μου άρεσε πάααααρα πολύ!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελλη μου !
      Συγχαρητηρια και για το δικο σου δωρακι. παντα τυχερη !

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Mαρία μου!!Είναι πάρα πολύ όμορφη και το άξιζε πραγματικά!Μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ DIMI μου!
      Χρονια Πολλα για εχθες !
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Μπράβο σου
    Πολύ όμορφη φωτο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου, δικαίως η πρωτιά! Θερμά συγχαρητήρια :)) Φιλιά και καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια Μαράκι μου!
    Η φωτο σου είναι υπέροχη!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος28/10/14, 4:09 μ.μ.

    Συγχαρητηρια στην καλυτερη απουθανατισμενη φωτογραφια
    Μπραβο σου Μαριω μου ευχομαι παντα τα καλυτερα...............στην ζωη σου
    και να συλλεγεις παντα τετοιες ομορφες καιμοναδικες φωτογραφιες.
    Να σε εμπνεει το καθετι γυρω σου.

    Φιλακια πολλα καλη συνεχεια σε οτι κανεις........
    Βασιλικη!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Βασιλικη μου. Τα λογια σου με τιμουν.
      Να σε καλα.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου είναι πραγματικά υπέροχη η φωτογραφία σου!!! Μολις την είδα μου θύμισε εκείνο το "παραθυράκι" της αισιοδοξίας, όταν τα πάντα είναι μαύρα... Συγχαρητήρια για τη διακριση! Φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο σκεφτηκα και εγω με την συγκεκριμενη φωτο Φωτεινη μου. :)
      Σε ευχαριστω πολυ
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφη!
    Περιμένω την διεύθυνσή σου για να σου στείλω το δωράκι σου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου σου εστειλα το μαιλ. Συγνωμη που αργησα.
      Σε ευχαριστω παρα πολυ
      Φιλακια

      Διαγραφή
  24. Πραγματικά μαγικό θέαμα!! υπέροχη φωτογραφία!
    Την ξεχώρισα αμέσως!!
    Μπράβο Μαράκι!!....σου εύχομαι πάντα πρωτιές!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τα ομορφα σου λογια..
      Χαιρομαι που αρεσε σε εσενα που εχεις και περισσοτερη πειρα στην φωτογραφια.
      Πολλα φιλια !!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος30/10/14, 3:43 μ.μ.

    Μαρία μου συγχαρητήρια άπειρα!! Ηταν φοβερή η φωτό σου!! Κι εγώ σε ψήφισα!!
    Τέλεια κι οι σκιές και το φως!! Μπράβο σου κοπέλα μου!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω