29.6.13

Στιχάκια #1




"Δεν ειναι η ομορφιά που σε ελκύει πάντα σε έναν άνθρωπο.
Είναι τα λόγια του.
Είναι η συμπεριφορά του.
Είναι το αν σε εμπνέει.
Αν σου κινεί το ενδιαφέρον.
Είναι το πόσο αληθινός είναι.
Το πόσο νοιάζεται για σένα."


Κανείς δε μπορεί να κρίνει τις επιλογές μου ή τις σκέψεις μου... 
Γιάτι ποτέ κανείς δεν έχει δοκιμάσει τα συναισθήματα μου ή τις λύπες μου!!!




Το πιο μεγαλο κακο που μπορεις να κανεις στον εαυτο σου..ειναι να συνεχιζεις να αγαπας ..καποιον ..που συνεχιζει να σε απογοητευει..!!




Σώπασε λεει η φωνή,άκου λέει η καρδιά,περπάτα στο μονοπάτι της ψυχής λέει η μοίρα,
μα μην ξεχάσεις να αφουγκραστείς τους χτύπους της καρδιάς που σε ακολουθεί!!!!!




Ενα ''σ'αγαπω ''πόσο εύκολα το λέμε ...
πόσο έχουν ξεφτυλιστεί τα ανθρώπινα συναισθήματα..
Μην πιστεψεις αυτόν που θα σου πει σ'αγαπω
να πιστεψεις αυτον που θα σου λεει ''σε χρειάζομαι στη ζωή μου'' και θα δακρύζει...



Το μυαλό γράφει τα καλύτερα σενάρια αλλά η καρδιά επιλέγει αν θα πρωταγωνιστήσεις σε αυτά....!!






Όταν η γλώσσα των ματιών αποφασίσει να μιλήσει.....τότε ίσως ακούσεις...... τα ομορφότερα λόγια...... που λέει η σιωπή μου..




Όσοι άνθρωποι δεν πάλεψαν να σε κρατήσουν 
αξίζει να είναι στο παρελθόν σου. 
Για όσους πάλεψες εσύ μην ανησυχείς θα τους λείψεις στο μέλλον...




Αγάπη ... δεν είναι το πόσες φορές ... λες το σ'αγαπώ ... 
αλλά το πόσες φορές ... μπορείς να το αποδείξεις ..





Εκείνος που αγαπά δεν έχει ανάγκη να συγκρίνει, 
όταν η σύγκριση μπαίνει από την πόρτα, 
ο έρωτας βγαίνει απ' το παράθυρο.








3 σχόλια:

  1. Όμορφα στιχάκια γεμάτα τρυφερότητα και αγάπη.
    Όμορφη να είναι η μέρα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/11/14, 12:57 π.μ.

    Ωραία όλα!! Και το τελευταιο με την σύγκριση απίστευτο. Γιατί έτσι είναι!! Το έχω ζησει ..κ απαξ κ μπει η σύγκριση την πήραμε την κάτω βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω