20.6.13

Καλώς Ήρθατε !!!




Καλησπερα σας! 
Ονομάζομαι Μαρία.. 
Είμαι από την Κύπρο και είμαι η ιδιοκτήτρια αυτού του blog.
Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα πως τελικά θα το έκανα αυτό.
Κάποιοι φίλοι μου έδωσαν την ιδέα 
και αν και στην αρχή που φάνηκε κάπως απομακρυσμένη απο τις συνήθειες μου, είπα... y not?
Και να μαι λοιπόν...
Να φτιάχνω μια σελιδούλα, περιτρυγιρισμένη και θεματάκια που έχουν να κάνουν με την ζωή μας γενικά..
Τίτλος της σελίδας Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ. 
Από που προήλθε ?
Μα απο την ζωή φυσικά. 
Όλη μας η ζωή αποτελείται απο στιγμές και εικόνες που θα προσπαθήσουμε να αποκαλύψουμε εδώ..
Ελπίζω να σας έχουμε στην συντροφιά μας και να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται!









Φιλάκια,
                  Μαρια

8 σχόλια:

  1. Το σπιτάκι σου είναι πανέμορφο, φιλόξενο και "ζεστό"!!! Χαρά μου να σ'επισκέπτομαι! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ
    Αθώο φτερούγισμα πουλιού
    Ψίθυροι απ' τ' ανέμου το πέρασμα
    Μέσα απ' τ' ανθισμένα τα κλαριά
    Γεμίστε μου την αγκαλιά
    Με τη φρεσκάδα σας και τη μυρωδιά
    Να της τα χαρίσω
    Μεσ' του ονείρου την ξεγνοιασιά
    Όταν το βλέμμα της θ' αναζητά
    Τ' ανέμελου του πρωινού, το ξύπνημα.
    Δ.Λ.Α.
    Καλο απογευμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΗΛΙΟΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

    Μέσα στα χρώματα της ροδαυγής
    σε έχω πλάι μου
    Μέσα σ' αρώματα λεμονανθού
    κείνα π' αφήνει
    το κορμί σου το πανώριο
    Πόσοι ειν' οι ήλιοι, σε ερωτώ
    που ανατέλλουν στο κρεβάτι μου
    Όταν τα μάτια σου τα φωτεινά
    γεμίζουν τη ματιά μου.
    Δ.Λ.Α.
    ελπιζω να τα χαιρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι δε σου είπα πόσο όμορφο είναι το καινούριο look του ιστολογίου! Εϊδες τι ωραίες ιδέες έχουν οι φίλοι; Ένα blog είναι χίλες φορες καλύτερο από ένα απλό προφίλ σε κάποια ιστοσελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω κοριτσακι μου γλυκο! Και μενα μαρεσει παρα πολυ το νεο μου λοοκ..Ασε σκεφτομουνα να το κανω λιγο πιο ουδετερα χρωματα..κατι προς καφε μπεζ αλλα δεν ξερω ακομα..
      Θα συμφωνησω μαζι σου σε αυτον που ειπες τελευταιο.. Μου αρεσει που μεσω του blogoσπιτιου μου εχω την δυνατοτητα να επικοινωνω και να ανταλλαζω αποψεις με ενδιαφεροντα ατομα.
      Πολλα φιλια σου στελνω

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω