15.3.19

... Κοκκινη κλωστη δεμενη ...




Ό,τι κι αν κάνεις, 
σε όποιο σημείο του πλανήτη και να βρίσκεσαι, 
αν η μοίρα το θελήσει ,
ή αλλιώς, 
η κόκκινη κλωστή της μοίρας που σε δένει με αυτόν τον άνθρωπο
θα βρει τον τρόπο να σε πάει εκεί. 

Ακόμα κι αν χαθείς, 
οι καταστάσεις θα σε πάνε πάλι πίσω. 
Φαντάσου το σαν έναν τεράστιο μαγνήτη 
που έλκει κι απωθεί μέχρι να βρεθεί στην κατάλληλη θέση, 
τότε η έλξη είναι τόσο δυνατή που η ένωση είναι αναπόφευκτη.

Έχω ακούσει να το λένε «αδελφή ψυχή», «άλλο μισό», «δίδυμη φλόγα». 
Έχω ακούσει να το λένε «μοίρα», «πεπρωμένο», «κισμέτ», «κάρμα».
Έχω ακούσει να λένε ότι έχουν βρει έναν άνθρωπο που δε μοιάζει με τους άλλους.

Άπειρες θεωρίες και σκευωρίες περί του θέματος.

Από την σελίδα https://www.facebook.com/katatheshCIXHS



1 σχόλιο:

  1. Είμαι από αυτές που το πιστεύουν ακράδαντα αυτό γλυκιά μου παίρνοντας σαν δεδομένο τη δική μου ζωή που θα μπορούσε κάποιος να την κάμει μυθιστόρημα! Ναι..υπάρχει το..κισμέτ όπως έλεγε η γιαγιά μου που όλος ο κόσμος να έρθει ανάποδα ότι είναι να ενωθεί θα ενωθεί.Καλή εβδομαδα ομορφούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω