22.6.13

Αφιερωμένο ....


Αφιερωμενο σε σενα... 
Πάνε χρόνια που έχω να ακούσω νεα σου. 
Εξαφανιστηκες τοσο ξαφνικα. Κατι που δεν κατάλαβα ποτε..  Mέρες τωρα σε εφερα και παλι  στην σκεψη μου μετα απο πολυ καιρο..
Ηθελα να μαθω νεα σου... Να δω αν εισαι καλα..Αν ''υπάρχεις'' ακομα. 
Έστειλα ενα μειλ. Μα απάντηση καμιά. Και ομως ..περιμενω.... 
Ισως να το διαβασες μα να μην θελεις να απαντησεις. Το καταλαβαινω.. Ισως εφταιξα και εγω.. Η κατασταση μας ηταν περιεργη .. Και ομως τοσο αληθινη και μαγικη...  Ξεκλειδωσες την ψυχη και την καρδια μου .. Με τον δικο σου μοναδικο τροπο. Με εμαθες να αισθανομαι και να αγαπω...











Μου λείπεις.. μου λείπουν οι ατελείωτες ώρες παρέας μας, οι συζητήσεις μας..οι συμβουλες σου.. οι ατακες σου.. το ενδιαφερον σου...
Μου λειπεις εσυ ..
Ευχομαι οπου και αν εισαι να περνας καλα... Και που ξερεις.. Ισως καποτε ''ανταμωθουμε'' ξανα.. 

Η μπουμπουλα σου ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω