25.2.16

Έμαθα ...



Έμαθα,
Πως να μεγαλώνεις δεν σημαίνει μονάχα να "κλείνεις" χρόνια.
Πως η σιωπή είναι η καλύτερη απάντηση, όταν ακούς ανοησίες.
Πως να δουλεύεις δεν σημαίνει μονάχα να κερδίζεις χρήματα.
Πως οι φίλοι "αποκτούνται" δείχνοντας το πραγματικό μας πρόσωπο.
Πως οι άνθρωποι που πραγματικά μας αγαπούν βρίσκονται πάντα κοντά μας.
Πως τα χειρότερα πράγματα "κρύβονται" πίσω από ένα τέλειο προσωπείο.
Πως η φύση είναι το πιο όμορφο δημιούργημα σε αυτή την ζωή.
Πως όταν σκέφτομαι πως γνωρίζω τα πάντα και γίνομαι απόλυτος η απόλυτη τότε είναι που καταλαβαίνω περισσότερο, ότι ακόμη δεν γνωρίζω τίποτα.
Πως μια μοναδική ημέρα μπορεί να είναι πολύ σπουδαιότερη από πολλά χρόνια.
Πως μπορείς να "εξομολογηθείς" στο φεγγάρι.
Πως είναι υγιές να ακούς μπράβο και όμορφα, καλά λόγια.
Πως το να είσαι ευγενικός κάνει καλό στην υγεία.
Πως είναι αναγκαίο να ονειρεύεσαι, να αγαπάς και να μοιράζεσαι.
Πως μπορείς να είσαι "παιδί" για όλη την ζωή.
Πως η ύπαρξη μας είναι ελεύθερη.
Πως το γέλιο στην καθημερινότητα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά στάση ζωής.
Πως το να κρίνεις και να κατακρίνεις αυστηρά τον εαυτό σου και τους άλλους δεν έχει – τελικά – σημασία, όταν ξέρουμε πως αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι η εσωτερική γαλήνη.

Και, τέλος, έμαθα πως...
δεν μπορείς να πεθάνεις πριν να έχεις ζήσει...”

William Shakespeare

14 σχόλια:

  1. Σοφά το λόγια του Shakespeare! (Δεν θυμάμαι να τα είχα ξαναδιαβάσει...) Εμείς, τα κάνουμε πράξη όμως?
    Τουλάχιστον, ας το προσπαθήσουμε...
    Φιλί γλυκό, Μαράκι μου! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε ολο σοφα ελεγε αυτος. Κατι ηξερε ...
      Μπορει να μην τα κανουμε πραξη ολα αυτα αλλα ειμαι σιγουρη πως καταβαθως ολοι τα εχουμε στο μυαλο μας και καποια στιγμη θα το παρουμε αποφαση νακανουμε πραγματικοτητα οσο γινονται τουλαχιστο,
      Εγω παντως παιρνω δυναμη διαβαζωντας τα ..
      Καλη εβδομαδα Συριανακι μου

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο κείμενο κι εγώ θα συμπληρώσω σε όλα αυτά τη φράση: "και που είσαι ακόμα.." Η ζωή γλυκιά μου σε μαθαίνει σε κάθε της βήμα, να θυμάσαι ότι ζωή και σχολείο είναι οι εμπειρίες και τα λάθη που θα κάνεις μέσα σε αυτή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απολυτο δικιο Αχτιδα μου
      Καθε μερα διαπιστωνω ποση αξια εχουν τα οσα μαθαινουμε αλλα και τα οσα ζουμε.
      Καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κικη μου..
      Υπεροχο οντως..Οπως ειναι παντα οι αληθειες της ζωης
      Καλη εβδομαδα γλυκια μου

      Διαγραφή
  4. Ας τα σκεφτόμαστε όλα αυτά κάθε μέρα

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ σωστά και σοφά όσα έμαθες Μαράκι μου και ακόμα σου εύχομαι να μάθεις - ουμε πολλά !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα κυρια Νικολ μου!
      Καλη εβδομαδα να εχουμε
      Φιλια

      Διαγραφή
  6. Συμφωνω και επαυξανω με το μεγαλο δασκαλο!
    Καλή συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα λόγια με γερές δόσεις αλήθειας. Δεν τα είχα διαβάσει ξανά, σε ευχαριστώ!
    Φιλιά, καλό μήνα να έχεις, καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ καλη αναρτηση με ομορφα λογια!
    την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω