9.8.14

Τα καλοκαιρινά Σαββατοκύριακα δεν είναι πια τα ίδια....


Τα τελευταία χρόνια έχω ξεχάσει τι πάει να πει Σαββατοκύριακο.. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι.
Κάποια χρόνια πριν, περίμενα πως και πως να ρθει το διήμερο για να ξεκουραστώ, να διασκεδάσω, να σχεδιάσω, να χαλαρώσω... Μέσα σε 2 μέρες γίνονταν τόσα πολλα.

Τα προβλήματα της δουλειάς έμεναν πίσω και σειρά είχε ο εαυτός μου και μόνο.
Αγαπούσα πολύ να φεύγω μακριά από την φασαρία της πόλης, να πάω ένα διήμερο στο χωριό, είτε μόνη είτε με την οικογένεια μου.. 
Εκεί όπου θα ανταμώναμε συγγενείς αλλα και παιδικοί φίλοι.
Είχα περάσει αξέχαστα καλοκαίρια στο χωριο..

Αγαπούσα επίσης να πηγαίνω διήμερες εκδρομούλες με αγαπημένους φίλους..
παρασκευή βράδυ να ετοιμάζουμε τις βαλίτσες και να ετοιμαζόμαστε για τρελλά πράγματα.
Να τρυπώνουμε όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο και να περνάμε στιγμές χαράς αλλα και ηρεμίας.
Αλήθεια, δεν θυμάμαι πόσο καιρό έχω να το κάνω αυτό.

Είναι αρκετές οι στιγμες που αναπολώ το παρελθόν, κάποιες απο αυτές πιάνω τον εαυτό μου να κοιτάει παλιές φωτογραφίες και να νοσταλγεί ενα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου..

Τώρα πια δεν είναι το ίδιο.. Η δουλειά έχει γίνει εξαήμερη και κάποιες φορές εφταήμερη.
Έχουμε θυσιάσει τις προσωπικές μας χαρές για να ένα καλύτερο μέλλον.
Τώρα που κοντεύουν οι διακοπές και ακούω τα σχέδια του καθενός, όσο και να λέω πως δεν με ενοχλεί που θα δουλεύω, μέσα μου με τρώει..Ναι..
Τέτοιες μέρες , πριν κάποια χρόνια, η γιαγιά με έπαιρνε τηλέφωνο να με ρωτήσει πότε θα πάω να μείνω μαζί της.. Ήμουν πιστή στο ραντεβού μας. 

Πόσο θα ήθελα να έχω για μένα λίγες μέρες χαλάρωσης. Έχω πραγματικά ανάγκη να ηρεμήσω απο όλη αυτη την κούραση των τελευταίων εβδομάδων.
Πόσο θα ήθελα να κάνω μια βόλτα στο βουνό και να νιώσω ελεύθερη αναπνέοντας τον καθαρό αέρα της φύσης.
Πόσο θα ήθελα να θαυμάσω τα ψηλούς πεύκους, τα κυπαρίσσια, τα λουλούδια, τα ρυάκια.
Πόσο θα ήθελα να καθίσω στην αυλή του σπιτιού της γιαγιάς και να χαζέψω τους χωριανούς που περνάνε, τον μανάβη, τον γαλατά...


... Τα Σαββατοκύριακα δεν είναι πια τα ίδια ...
...Καλημέρα σας...

24 σχόλια:

  1. Μαρια μου καλημερα!
    Εγω δουλευω εξι μερες με σπαστο ωραριο. πρωι απογευμα. Τραγικο;
    Ψυχολογικα κουραζομαι παρα πολυ!
    Και τα δικα μου σκ δεν ειναι ιδια με καλα, μου αρκει ομως που υπαρχουν.
    Δε το βαζω κατω! Ουτε και εσυ! Ναι; :)

    Φιλακια πολλα πολλα! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κικη μου..
      Και εγω με σπαστα ωραρια δουλευω..
      Τη μια μερα 5 ωρες την επομενη 8 ισως και δεκα..
      Ειναι πολυ κουραστικο γιατι προκειται για υπεραγορα και πρεπει να στεκομαι συνεχως η να τρεχω απο δω και απο κει..
      Και ειναι και Σαββατοκυριακο ανοιχτα οποτε δεν μπορω να κανω και πολλα..
      Εννοειται δεν θα το βαλω κατω αλλα αν βερεθει κατι καλυτερο θα προτιμησω να σταματησω απο αυτη την δουλεια
      Πολλα φιλια κοριτσι μου

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι
    Πόσο δίκιο έχεις...εξαντλητικά
    έχουν γίνει τα ωράρια....
    Ελπίζουμε στο καλύτερο...τι να πω!!

    φιλί που νοερά ταξιδεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποτιθεται τα εξαντλητικα ωραρια ειναι για το καλο μας.. τι να πω..
      απλα κανω υπομονη
      καλη σου μερα Ελενη μου

      Διαγραφή
  3. Μην μένεις στα άσχημα, βρες τις ομορφιές αυτών των Σαββατοκύριακων....κάνε καινούρια πράγματα...ξέρω η κούραση της δουλειάς δεν βοηθάει και πολύ, αλλά μην ξεχνάς Όταν θέλεις, μπορείς!
    Φιλιά πολλά....καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα... στη συγκεκριμενη φαση τιποτα δεν μπορω .
      προς το παρων τελειωνω την δουλεια και παω σπιτι με τα ποδια στο ταβανι...χαχαχα
      που θα παει.. θα στρωσω

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η έλλειψη χρόνου, που μας στερεί απολαύσεις που είχαμε συνηθίσει, αλλά είναι κι η έλλειψη διάθεσης που λίγο-πολύ συνοδεύει το εξαντλητικό ωράριο. Όμως, πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε και να ρουφάμε την ομορφιά της στιγμής, όπου κι αν βρισκόμαστε και με όποιους, αντικαθιστώντας την χασούρα μας με κάτι εξίσου όμορφο. Ακόμη κι οι στιγμές στη δουλειά μπορούν να γίνουν λιγότερο φορτικές κι ασήκωτες, αρκεί να το δούμε εμείς έτσι. Μην το αφήσεις να σε παίρνει από κάτω, ντάτσει κοπελούδα μου;; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΟμιζω με καλυψες πληρως Λυσιππακι μου :)
      Πολλα φιλια κοριτσαρα μου, σε ευχαριστω πολυ πολυ

      Διαγραφή
  5. Προσπάθησε νά βρείς τρόπους έστω καί στήν πόλη,μετά τήν δουλειά,νά διασκεδάσεις Μαρία μου!
    Σκέψου καί πόσο καιρό ήσουν άνεργη,ίσως σέ κάποιο ρεπό,νά μπορέσεις νά επισκεφτείς τήν γιαγιά σου στό χωριό!!
    Υπομονή!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DIMI μου αυτο ακριβως κανω...
      Βασικα εκμεταλευομαι το ρεπο μου και τις μερες που ειμαι λιγοτερες ωρες δουλεια για να βλεπω τους φιλους και να χαλαρωνω.
      Αλλα οσο και να το απολαμβανω αυτο χρειαζομαι και γω 3-4 μερες συνεχομενες ηρεμιας και χαλαρωσης..

      Διαγραφή
  6. Αχ καρδούλα μου , πόσο σε καταλαβαίνω! Έτσι νιώθω χρόνια τώρα ...βλέπεις τα τελευταία 10 χρόνια δουλεύω ανελλιπώς χωρίς να παίρνω ούτε μέρα άδεια! Οι μόνες μέρες που έλειψα ήταν το '09 που είχα έρθει Αθήνα και συναντηθήκαμε !
    Το μόνο που με σώζει τα τελευταία 6 χρόνια είναι που κάθομαι το Σάββατο και οι δημιουργικές ενασχολήσεις μου!
    Μα δουλεύεις και τα Σάββατα; Να σε ξεκάνουν πάνε; Ε ρε εκμετάλλευση που πέφτει στο όνομα της κρίσης!
    Όπως σου είχα πει και τις προάλλες κάνε λίγο υπομονή και βλέπεις ...Αν πραγματικά σε σκοτώνει σταματάς.....
    Φιλάκια πολλά Μαράκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα Σαββατα και την Κυριακη μανουλα.
      ΕΙναι το νεο μας συστημα εδω για την ανεργια.
      Εγω δουλευω σε μεγαλη και γνωστη υπεραγορα
      Εχω ενα ρεπο την εβδομαδα ομως αναλογα με τις ωρες και τις μερες των αλλων υπαλληλων..
      Ουτε καν σταθερα ωραρια δεν εχω... μια πρωι, μια μεσημερι, μια απογευμα..
      Ξερω ποσο με νιωθεις αν και πιστευω η δικη σου κουραση ειναι αλλιωτικη...
      Μακια πολλα πολλα

      Διαγραφή
  7. Υπομονή, Μαράκι!!!! Εύχομαι κάποια στιγμή να αλλάξουν τα πράγματα και να έχεις πιό ελεύθερο χρόνο για να μπορείς να κάνεις αυτά που σε ευχαριστούν στην διάρκεια του Σαββατοκύριακου!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ευχομαι συντομα κυρια Μαριαννα μου
      Σαςε ευχαριστω παρα πολυ
      Φιλια

      Διαγραφή
  8. Κάπως έτσι γλυκιά μου ανέβασα..πίεση! Σωστά τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παλι την πιεση την εχω εδω κα χρονια κυρια αχτιδα μου.. χαχαχα
      μαζι και πολλα αλλα... τι να πω..
      υπομονη και μονο
      μεγαλη αγκαλια και φιλι για σας

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι να έρθουν σύντομα καλύτερα Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι μου, χτυπάς ευαίσθητα σημεία.. μάλλον όλων μας.
    Γι'αυτό παλεύω, για να μη χαθεί η ζωή μου σε μια εργασία-δουλεία, όχι δουλειά.
    Ελπίζω να βρεις καλύτερη δουλειά που θα μπορείς να έχεις μια ποιοτική ζωή.
    Στο εύχομαι μέσα από την καρδιά μου. Είμαστε πολύ νέοι για να παραδώσουμε τα όπλα, πολύ νέοι.
    Σε φιλώ καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερινιω μου...
      Οσο και να θελω να το αποφυγω ολο αυτο στην παρουσα φαση δεν γινεται
      Ειναι δυσκολα πολυ τα πραγματα οχι μονο στην χωρα μας αλλα και στην οικογενεια μου.
      Πρεπει να μπορεσω να βοηθησω ακομα και αν αυτο σημαινει να καλυπτω μονο τα δικα μου εξοδα,
      Αυτο που δεν μου αρεσει ομωε καθολου ειναι η οικονομικη εκμεταλλευση εμας των υπαλληλων.
      ομως παρα να μεινω χωρις δουλεια καλυτερια να σωπαινω.
      Σε ευχαριστω πολυ κοριτσαρα μου
      Φιλια

      Διαγραφή
  11. Τα όμορφα Σαββατοκύριακα είναι αυτά που θα έρθουν, να το θυμάσαι...
    Στο χέρι σου είναι να αλλάζεις διάθεση και να απολαμβάνεις την ζωή όπου κι αν βρίσκεσαι.
    Υπάρχουν πολλές ανεξερεύνητες γωνιές που σε περιμένουν.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο Αννα μου...
      Σιγα σιγα θα φτιαξουν ολα πιστευω,
      Ευχαριστω
      Καλα να περνας
      Φιλια

      Διαγραφή
  12. Έχω μέρες να σε διαβάσω Μαρία μου και αυτή η ανάρτηση σου πολύ με στεναχώρησε... είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει...ή είσαι άνεργος ή αν δουλεύεις, η εκμετάλλευση πάει σύννεφο... ξέρω πως τίποτα δεν μπορεί να σε/μας παρηγορήσει, ίσως μόνο οι σχέσεις που μπορεί να έχεις μέσα απ΄τη δουλειά σου και αυτό είναι που θα σε γεμίσει...
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως αυτο ειναι το μονο που με γεμιζει.. οι σχεσεις που ανεπτυξα με καποιους απο εκει...
      σας ευχαριστω κυρια Στεφανια

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω