1.2.15

Ένα βραβείο Liebster για μένα !

Με τον ερχομο του Φεβρουαριου επιστρεφω με ενα βραβειακι. Είμαι σίγουρη οτι οι φίλοι της μπλογκογειτονιάς μας θα έχουν δει σε πολλά blogs να κυκλοφορεί το συγκεκριμένο. 
Εχω λοιπον την τιμή να παραλαμβανω ένα από την μαμαδοφίλη Δέσποινα και το υπέροχο προσωπικό της blog Μαμά σε κρίση
Λόγω μεγάλης χρονικής μου απουσίας , δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος άλλος φίλος bloger που να μου προσφερε το ίδιο βραβείο, οπότε αν είναι έτσι συγχωρέστε με για την μη αναφορά.


Το πιο πάνω βραβειάκι λοιπόν, συνοδεύεται από κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν.
Για να δούμε..


1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Η ιδέα για να δημιουργήσω αυτόν τον προσωπικό μου χώρο ήταν ενός φίλου.
Η πρόταση του ήρθε κατόπιν μιας πολύ δυσκολης περιόδου στην ζωή μου και πίστευε πως θα μου έκανε καλό να εκφράζομαι αλλα και να μοιράζομαι στιγμές μου ούτως ώστε να μπορέσω να ξαλαφρώσω από τις αρνητικές σκέψεις.

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Αν υποθέσω ότι η ερώτηση είναι γενικού περιεχομένου θα πω ότι ακόμη και το πιο μικρό πράγμα μπορεί να με ενθουσιάσει. Ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα τραγούδι... Εκτός αυτού τρελαίνομαι να φωτογραφίζω τοπία, να πηγαίνω βόλτες με φίλους αλλα και να κάθομαι με τις ώρες στον υπολογιστή.

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Γιατι αισθάνεσαι ότι πραγματικά υπάρχει κάποιος πίσω από μια οθόνη ο οποίος μπορεί να ταυτιστεί μαζι σου και να μοιραστεί τις απόψεις του. Γενικά η επικοινωνία με όποιο τρόπο και να γίνεται είναι θεμιτή φτάνει να βρίσκεται σε λογικά πλαίσια. 
Εκτός αυτού τα σχόλια δίνουν στον δημιουργό την ώθηση να συνεχίσει να γράφει έχοντας στο μυαλό ότι οι ''φίλοι του'' περιμένουν το επόμενο του στίγμα.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Για προσωπικές σκέψεις, εμπειρίες, στιγμές, και περί ανθρωπίνων σχέσεων, αγάπης και έρωτα και γενικά οτιδήποτε αποτελεί στιγμή της ζωής ένος ανθρώπου, είτε συγγραφικά είτε φωτογραφικά.

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Έχοντας σχεδόν ενάμιση χρόνο σ αυτη την όμορφη παρέα εννοείται πως έχω αναπτύξει αρκετές φιλικές σχέσεις με bloggers πράγμα που με κάνει να νιώθω περήφανη για την ανταπόκριση τους απέναντι μου. Προσωπικά έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο πρωτού όμως υπάρξει blogger .
Μανουλιτα μου (Αιρις) πολλα σμουτς !! Και φυσικά αν μου δινόταν η ευκαιρία θα ήθελα να γνωρίσω και άλλους  blogoφιλους.

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Δεν έχω σκεφτεί το μετά, αυτό που με απασχολεί για την ώρα είναι να βρω τον απαραίτητο χρόνο να ασχοληθώ και πάλι με το σπιτάκι μου, καθώς η εξεύρεση εργασίας και τα μη σταθερά ωράρια με έχουν δυσκολέψει πολύ , με αποτέλεσμα να παραμελώ τον χώρο μου

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Μμμμ δεν μπορώ να κρίνω εγώ αν κάνω κάτι καλά η όχι. Αλλα αν πρέπει να απαντήσω κάτι είναι ότι πιστεύω πως είμαι αρκετά καλή στην δουλεια που κάνω καθώς προσπαθώ πάντα για το καλύτερο και χαίρομαι που κάποιοι το αναγνωρίζουν. Επίσης είμαι καλός ακροατής και οποιαδήποτε στιγμή ζητήσει κάποιος την βοήθεια μου θα την έχει απλόχερα.

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Δυστυχώς όχι όσο θα ήθελα πια λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και απουσίας υπολογιστή.
Ελπίζω οτι σιγά σιγά θα βρω πάλι τους κανονικούς μου ρυθμούς!

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Από προσωπικές σκέψεις, βιώματα, όνειρα και γεγονότα της καθημερινότητας.

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Να είναι πάντα γεμάτοι με υγεία το οποίο είναι πλέον το πιο σημαντικό στην ζωή . Να κάνουν όνειρα και να βάζουν στόχους και να προσπαθούν πάντα για το καλύτερο.

Εκτός από το ερωτηματολόγιο, στο πλαίσιο του βραβείου θα πρέπει να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου blogs για το βραβείο.

Το βραβείο λοιπόν το δίνω στα εξής blog :

Καλο μηνα και καλη εβδομάδα σε όλους ! 

21 σχόλια:

  1. Καλώς επέστρεψες, γρήγορα να βρεις τους ρυθμούς σου ξανά, καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Αλεξανδρα μου
      Καλο μηνα και σε σενα
      Φιλακια

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου...με γεμίζουν αισιοδοξία :))))
    Καλό μήνα και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι αν σε γεμισα με αισιοδοξια καλη μου Ωραιοζηλη..
      Να εισαι καλα κοπελα μου
      Καλο μηνα!!

      Διαγραφή
  3. Πάντα βραβεύσεις εύχομαι, Μαράκι!!!
    Καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω τρελλοκοριτσο μου!
      Καλο μηνα !
      Μακια

      Διαγραφή
  4. Μόνο τα καλύτερα σου εύχομαι Μαράκι μου!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλι μου σε ευχαριστω πολυ πολυ
      Φιλια πολλα και καλο μηνα Σκορπινακι μου

      Διαγραφή
  5. Να σαι πάντα καλά Μαράκι μου γλυκό μπράβο για το βραβειάκι σου!
    Ελπίζω να σε βλέπουμε, αλλά ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο θα σε σκεφτόμαστε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θα με σκεφτοσαστε τοτε να μην ανησυχω Ελενακι μου :)
      Να εισαι παντα καλα!
      Φιλια πολλα

      Διαγραφή
  6. συγχαρητηρια για τοι βραβειακι σου Μαρια μου! ευχομαι πολλα ακομη!
    φιλακια πολαλ! καλον μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Κικουλα μου.
      Καλο μηνα ομορφια μου.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα καλή εβδομάδα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μιχαλη μου ! Καλο Σκ σου ευχομαι μιας και περασα αργοπορημενα

      Διαγραφή
  8. Δεσποινίς με χαρά βλέπω το blog στα προτεινόμενα για το βραβείο!
    Με χαρά λοιπόν το δέχομαι και σε συγχαίρω για το δικό σου βραβείο
    Δυστυχώς δεν έχω δικό μου ιντερνετ και έμαθα τωρα για την πρόταση σου.
    Απάντησα με προτροπή της Αλεξάνδρας από το http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr
    Η απαντήσεις μου εδω:http://themorfeas.blogspot.gr/2015/01/blog-post_31.html
    Σ'ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Μορφεα μου. Δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα..
      Θα περασω καποια στιγμη να διαβασω τις απαντησεις που ειμαι σιγουρη θα ειναι πολυ ιδιαιτερες..
      Να περνας ομορφα ευχομαι και θετικη σκεψη παντα

      Διαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία για το βραβειάκι!Να'σαι καλά!
    Εύχομαι σύντομα να βρεις το χρόνο που θες για να ασχοληθείς με το blog σου! :)
    Καλό Μήνα και Καλή εβδομάδα! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα κοπελιτσα μου. !
      Πολλα φιλια καλη μου
      Καλο Σκ

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρακι μου, καλο μηνα! Σε ευχαριστω πολύ για το δωρακι, πάντα με σκέφτεσαι, αλλα το εχω ηδη κάνει οπότε ελα να με διαβασεις όποτε μπορεις :) Θα σε βάλω όμως στα δωρακια που μου δινουν οι φιλοι μπλόγκερς!!!!
    Καλό μήνα, καλό ξημέρωμα
    Φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αριαδνη μου... Θα περασω να σε διαβασω καποια στιγμη μην ανησυχεις...
      Σε ευχαριστω πολυ παντως.
      Φιλακια πολλα. Καλο μηνα

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Μαράκι μου! Πάντα να λαμβάνεις ευχές και βραβρειάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω