26.6.14

Χρόνια Πολλα σε ένα ξεχωριστό κορίτσι :)



Σαν σήμερα, πριν....κάποια χρονάκια 
γεννήθηκε ένα κοριτσάκι 
που σιγά σιγά μεταμορφώθηκε σε μια μαυρομαλλουσα πριγκιπέσα...

Το κορίτσι αυτό που λέτε.. 
Έχει μια χρυσή καρδιά.. 
Και εγώ είχα την τιμή να το διαπιστώσω κάποια χρόνια πριν 
και ακόμα συνεχίζω να το κάνω τόσα χρόνια μετά..
Ειναι όμορφο, γλυκό, έξυπνο και ευαίσθητο, 
τρελλο εκει που χρειάζεται αλλά και πολύ πολύ δημιουργικό.
Το όνομα της... Αριστέα.. και για μας τους γνωστούς.. Άιρις

Σήμερα που έχει τα γενέθλια της
θέλω να της πω ένα μεγάλο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 
μέσα απο την καρδιά μου
και να της ευχηθώ να μείνει πάντα τόσο αληθινή και ανθρώπινη 
όπως είναι.

Να εχει πάντα την υγεία της
και να είναι η ζωή της γεμάτη από πολλή χαρά και αγάπη 
όπως ξέρει και η ίδια να σκορπά...

Love u lots ''μανουλιτσα μου''!
Σε ευχαριστώ ..για όλα! 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ !!!!!


Ελπίζω να μας αρκέσει η τούρτα.
Είμαστε και πολλοι
Μην δω ιδιοτροπίες απο κανένα !!!
Ένα κομματάκι για το Χρόνια Πολλα θα το πάρετε.
Πάρτε και λουλουδάκι αν θέλετε :) Χαχαχα



19 σχόλια:

  1. Ω... τέλειο.. πολύχρονη η Αιρις... !!! με υγεία...
    και.. πολλή ωραία ανάρτηση Μαρία μου... νασαι καλά... παντα έτσι... χαρές να δινεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη νομίζεις, τι πολλοί; Η Αριστέα δεν θα φάει, η Πέτρα κάνει δίαιτα, πόσοι μείναμε; Φέρε με ένα κουταλάκι, για να ευχηθώ: γλυκά να ναι τα χρόνια της Αριστέας μας, σαν την τούρτα και σαν την ίδια φυσικά!!!! Να έχει υγεία χαρά κι αγάπη όπως το λες, αλλά μια από τα ίδια κι εσύ, για να την χαίρεσαι!!!! Σε φιλώ Μαράκι γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/6/14, 1:27 π.μ.

    Να την χαίρεσαι και να την χαιρόμαστε την Άιρις! Και λέω να πάρω και το δικό της κομμάτι τούρτας, διότι δεν νομίζω ότι θα το θέλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στην Αριστέα και μπράβο σε εσένα Μαρία για τη τούρτα που μας φιλεύεις! Εγώ πάντα τρώω τούρτα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εννοεται πως θα παρουμε τουρτα! και ενα και δυο κομματια μη σου πω! χαχα
    να τη χαιρομαστε Μαρακι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαιρόμαστε το κοριτσάκι μας που μας χαρίζει τόση αισιοδοξία και τόση χαρά!!
    Να είναι πάντα ευτυχισμένη και γερή!
    Μπράβο Μαράκι για την αφιέρωση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία όμορφη τρυφερή ανάρτηση γεμάτη αγάπη!Να την χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκιά αφιέρωση Μαρία μου! Να την χαιρόμαστε! Φιλάκια πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι καταπληκτική και ξέρεις να εκτιμάς!!!!
    Να την χαιρόμαστε την πριγκιπέσα μας!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου, συμφωνώ με όσα λες για την Αριστέα μας και της στέλνω μέσα από το δικό σου μπλογκ και τις δικές μου ευχές, να είναι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη και το πρόσωπό της να είναι γεμάτο από αυθόρμητα χαμόγελα...
    Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να μπω στα σχόλια της και να στείλω απ'ευθείας τις ευχές μου σε εκείνην, ελπίζω να τις δει και να μην νομίζει πως την ξέχασα...
    Μαρία μου, αρπάζω ένα κομμάτι από την τούρτα που μας κερνάς και πάω να την απολαύσω με την ησυχία μου...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου πολύ σε ευχαριστώ :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τι συγκίνηση! Μία ανάρτηση για μένα ; Να'σαι καλά αγαπάκι μου !
    ιλιά καρδιάς!

    Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια !!!
    Και ναι φάτε το γλυκό γιατί αν περιμένετε εμένα..... ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά έκανες κι έβγαλες κέρασμα, Μαράκι, γιατί η εορτάζουσα τίποτα!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο κορίτσι μας!
    Στο κορίτσι με την παιδικότητα, το χαμόγελο, το ιδιαίτερο χιούμορ και φυσικά την καλλιτεχνιική δημιουργία!
    Μπράβο Μαράκι μου για το αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύχρονη! Να τη χαιρόμαστε!!!!
    Καλό μας Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος27/6/14, 6:15 μ.μ.

    Μα φυσικά και να την χαιρόμαστε!!! Πολύ γλυκό εκ μέρους σου Μαρία μου!!
    Πολύχρονη κι αγαπημένη!!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη η τουρτίτσα.....χρόνια πολλά στο γλυκό μας κορίτσι...να είναι πάντοτε γερή και να σκορπίζει την αγάπη της...!
    Κι εσύ Μαράκι μου να 'σαι καλά....πολύ όμορφη η κίνηση σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τη χαίρεσαι Μαράκι μου και να τη χαιρόμαστε!!
    Χρόνια της πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειμαι σιγουρη πως η Αριστεα μαζεψε τις ευχες ολων μας και τις εβαλε στην καρδια της,
    Σας ευχαριστω ολους για την ανταποκριση στην αναρτηση.
    Ηθελα πολυ να εκφρασω το δημοσιο ευχαριστω μου σε εναν ανθρωπο που του αξιζουν χιλια μπραβο για την προσωπικη βοηθεια που προσφερει στον καθενα απο μας...
    Ειχα σκοπο να κλεισω τα σχολια αλλα τελικα χαιρομαι που τα αφησα και δειξατε και εσεις την αγαπη και την εκτιμηση σας προς την Αριστεα.

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω