18.6.14

Εικονοστιχάκια #7









28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου!! Πολύ όμορφα όλα τα στιχάκια!! Το καθένα με το δικό του νόημα...Μου αρέσουν πολύ αυτές οι αναρτήσεις!!! Καλή συνέχεια να έχεις με πολλά χαμόγελα! Και καλή υπομονή με τη ζέστη...Πολλά φιλούθκια ;)
    *αν σε ενδιαφέρει στο blogoσπιτάκι μου διοργανώνω ένα μικρό καλοκαιρινό giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απογευμα μικρη μου...
      Χαιρομαι που τα απολαυσες...
      Θα δωσω μια βολτα απο το ιστολογιο σου.
      Ο κυριος blogger μου τα χει κανει θαλασσα τις τελευταιες μερες και εχω χασει παρα πολλεσ αναρτησεις..
      Πολλα φιλια κοριτσακι μου

      Διαγραφή
  2. Mαρακι μου καλημερα!
    Ολα ενταξει με το μπλοκ ε;
    Δε πιστευω να εχεις και σημερα προβλημα.
    Υπεροχα τα εικονομυνηματα!
    Ολα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απογευμα Κικιτσα μου..
      Μπα ο κυριος blogger δεν θελει να μας κανει την χαρη,
      Δεν μπορω να δω καμια αναρτηση των blogs..
      Βρηκα αλλο τροπο ομως και ελπιζω πως θα καταφερω να δω τα οσα εχασα.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα στιχάκια Μαρία μου μπορεί να είναι μικρά αλλά κρύβουν πολύ μεγάλες αλήθειες!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως Σοφη μου..
      Να εισαι καλα.
      Φιλακια και καλα μα περνας

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου έμεινε η τρίτη εικόνα με το μυστικό επιβίωσης...Αναισθησία!
    Καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση Μαρία μου!
    Αν και με μερικά έχω τις ενστάσείς μου, κρατώ το τελευταίο γιατί δυστυχώς είναι άκρως αληθινό.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικο να μην συμφωνουμε σε ολα Δημητρα μου.. Αλοιμονο..
      Αυτο το τελευταιο ειναι και το αγαπημενο μου.
      Καλο απογευμα :)

      Διαγραφή
  6. Δεν συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά Μαράκι δεν είναι έτσι τα πράγματα πάντα!
    Αισιοδοξία θέλει και πείσμα και υπομονή!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνω Ελενα μου αλλα αυτα ειναι γραμμενα απο εμπειριες της ζωης οποτε...
      Καλο απογευμα να εχεις
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Γειά σου Μαράκι μου! Μόλις απόλαυσα όλες τις αναρτήσεις που έχασα αυτές τις μέρες. Το Σάββατο χτύπησε σκληρό δίσκο ο υπολογιστής μου και σήμερα τον παρέλαβα από τον τεχνικό! Χάρηκα τα όμορφα δωράκια της Αριστέας μας, μου άρεσε η νέα ενότητα με τα bloggers tips, συμφώνησα απόλυτα πως τα πιο όμορφα πράγματα στην ζωή είναι δωρεάν και τέλος στην σημερινή σου ανάρτηση επιλέγω ως καλύτερο το δεύτερο σχετικά με την χαρά! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απογευμα Βιβη μου!
      Πωπω τι ωραια που τα ειπες .
      Πολυ χαιρομαι που περασες .
      Ελπιζω να ειναι ολα καλα με τον υπολογιστη,.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα...ξεχώρισα αυτό με τα σταράκια.... :))
    Καλή σου μέρα Μαράκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ αρα λογικα συμφωνεις κοριτσι μου γλυκο..
      καλο απογευμα Ωραιοζηλη μου

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα!

    Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα Μαρία μου!!Μού άρεσε πολύ τό 4ο!!!Συμφωνώ!!!!!!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω αυτο ειναι το μονο που δεν συμφωνω εγω και πολυ DIMI μου
      Πολλα φιλια και καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  11. σωστά σωστότατα και σοφότατα
    καλησπέρα με καλή διάθεση και ίχνη δροσιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ψαχνω την δροσια Νικολα μουυυυυυ
      Αυτη την στιγμη ειμαι εξω για καφε και εχω να σου πω πως η υγρασια ειναι αφορητη οπως και τις τελευταιες μερες.
      Φιλια πολλα !

      Διαγραφή
  12. Κάποια απ αυτά Μαρακι μου, μ αγγιξαν ιδαίτερα.
    Νάσαι καλά κοριτσακι μου
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον επειδή είναι βγαλμένα από την ίδια την ζωή...

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος18/6/14, 10:52 μ.μ.

    Το 8 πόσο αληθινό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω