5.7.13

O Βrad Pitt για την γυναίκα της ζωής του Αντζελινα... (!!!)






Η γυναικα μου αρρωστησε.. Ηταν διαρκως νευρικη λογω αγχους και προβληματων στην δουλεια στην προσωπικη της ζωη, αποτυχιων και προβληματων με τα παιδια... Εχασε 25 κιλα και ζυγιζε με το ζορι 60...Ηταν πολυ αδυνατη και εκλαιγε συνεχεια.. Δεν ηταν πλεον ευτυχισμενη...Υπεφερε απο συχνους πονοκεφαλους πονους στην καρδια τα νευρα της ηταν σπασμενα διαρκως ηταν μονιμως πιασμενη στην πλατη και πονουσαν τα πλευρα της.. Δεν κοιμοταν καλα , την επαιρνε ο υπνος μονο το πρωι και κουραζοταν πολυ κατα την διαρκεια της ημερας.. Η σχεση μας ηταν στα προθυρα διαλυσης.. 

Η ομορφια της στραγγιζε μερα με τη μερα ειχε σακουλες κατω απο τα ματια την ενοχλουσαν ολα επανω της και σταματησε να περιποιειτε! Αρνηθηκε να γυριζει ταινιες και αππεριπτε καθε ρολο... Εχασα καθε ελπιδα και σκεφτηκα οτι ο χωρισμος θα ηταν αναποφευκτος... Αλλα μετα αποφασισα να παρω την κατασταση στα χερια μου... Αλλωστε ειμαι αυτος που εχω την πιο ομορφη γυναικα στην γη!


Ειναι το ειδωλο των περισσοτερων γυναικων στον πλανητη και το ονειρο καθε ανδρα και ειμαι αυτος που μου επιτρεπεται να κοιμαμαι διπλα της και να την αγκαλιαζω... Ξεκινησα να της δειχνω με καθε τροπο την αγαπη την στοργη και το ποσο την λατρευω..Την φιλουσα της εκανα κοπλιμεντα της εκανα εκπληξεις και την ευχαριστουσα καθε λεπτο. Της εκανα πολλα δωρα και ζουσα μονο για αυτην! 

Μιλουσα δημοσια μονο για αυτην εδειχνα σε ολους ποσο αξια ειχε στην ζωη μου και κατευθυνα ολα τα θεματα συζητησης μονο προς την δικη της κατευθυνση.Την εξυμνουσα μπροστα της μπροστα στους φιλους της αλλα και τους δικους μου...
Δεν ξερω αν θα το πιστεψετε αλλα ανθισε...Εγινε καλυτερα πηρε βαρος δεν ηταν αλλο νευρικη και με αγαπουσε περισσοτερο απο ποτε...

Δεν ειχα ιδεα πως μπορουσε να αγαπησει τοσο πολυ.. Και μετα συνειδητοποιησα κατι αληθινα μοναδικο!
Η γυναικα ειναι ο αντικατοπρισμος της συμπεριφορας του αντρα της!

Αν την αγαπας αληθινα βαθια και ανευ οριων θα μετατραπει ακριβως σε αυτο!



Brad Pitt



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω