16.3.14

Εικονοστιχάκια #3

























post signature

14 σχόλια:

  1. Με άλλα ταυτίζομαι με άλλα όχι (με το δεύτερο, γιατί τη γαλήνη τη χάνουν αυτοί που κάνουν κακό, όχι οι άλλοι), αλλά συμφωνώ απόλυτα με το τέταρτο!Ακριβώς αυτό είναι η ευτυχία, εκτός από στιγμές...οι ανικανοποίητοι άνθρωποι (αυτοί που από τη φύση τους δεν ξέρουν τι θέλουν και δεν βλέπουν τι έχουν) είναι οι βαθιά δυστυχισμένοι!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθε ανθρωπος ταυτιζεται με κατι διαφορετικο, αλοιμονο να ειμασταν ολοι ιδιοι.
      Αυτο ειναι που κανει τον καθενα μας μοναδικο :)
      Η ευτυχια ειναι αυτο..που περιμενουμε να ρθει..καπως ετσι το βλεπω εγω...
      Καλη Κυριακη !

      Διαγραφή
  2. καλημέρα καλη κυριακή μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μεσημερακι και απο δω Νικολα μου ! Καλο υπόλοιπο !!

      Διαγραφή
  3. Αγκαλίτσα γλυκιά, ζεστή και γαλήνια! Επειδή την αξίζεις!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκα εσυ !!! Σε ευχαριστω, μια αγκαλια ειναι οτι πρεπει πραγματικα. Φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσαν όλα!
    Φιλάκια Μαράκι μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα.............ειδικά αυτό με τα απλά πράγματα που κρύβουν την ομορφιά του Κοέλιο είναι πέρα για πέρα αληθινό!
    Καλά να περάσεις το απόγευμά σου Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ.
    Λατρεύω τα λόγια του Καζαντζάκη και Εγγονόπουλου.
    Καλό βραδάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διάλεξες πολύ όμορφα εικονοστιχάκια!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ η εικόνα με το απόφθεγμα του Coelho!Η ομορφιά φυσικά και βρίσκεται στα απλά...δυστυχώς πολλές φορές μας παίρνει καιρό,να το καταλάβουμε!
    Μαράκι καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε θα μπορούσα να διαλέξω...το καθένα είναι...για εκεί που είναι...!!
    Ααχ...και το "Time Forgets" του Yiruma...η ροή της κάθε μουσικής φράσης...το απαλό πάτημα των πλήκτρων...σα να μη θέλει να τρομάξει μια δροσοσταλίδα και πέσει...γεμίζει την καρδιά τρυφερά με συγκίνηση...Εκπληκτική επιλογή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο μα τι ομορφα λογια.. χαιρομαι που σαρεσει ...

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω