5.3.14

Μια εικόνα...χιλιες λέξεις...






post signature

16 σχόλια:

  1. Θα προσεύχομαι για όλους αυτούς τους ανθρώπους να ξεκλειδώσουν την καρδιά τους κάποια στιγμή..
    Καλό βραδάκι καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι κάποτε να γινει..ειλικρινα το ευχομαι ...

      Διαγραφή
  2. Υπάρχουν αλήθεια αυτοί οι άνθρωποι Μαράκι αλλά εμείς δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω.
    Αν δεν τους παρατήσουμε ίσως αλλάξουν ίσως γλυκάνουν λίγο.
    Μια καρδιά πάντα πίστευα ότι δεν μπορεί να γεννηθεί άδεια.
    Στην πορεία κάποιος την άλλαξε, οπότε αφου την άλλαξε ανθρώπινο χέρι, μπορεί να ξαναλλάξει απο ανθρώπινο χέρι!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απογευμα Ελενα μου..Εγω πιστευω πως οι ανθρωποι αυτοι δεν αλλαζουν..το εχουν μεσα τους..

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου!
    Προσωπικά είμαι της άποψης να μην προσπαθούμε να αλλάξουμε κανέναν..
    Ας γινόμαστε εμείς καλύτεροι και ας επηρεάζουμε διακριτικά με τον τρόπο μας..
    Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν οι άνθρωποι αυτοί.. Είναι επιλογή μας με ποιους θα βαδίσουμε.. Ο χρόνος μας είναι πολύτιμος και πολλές φορές δεν το συνειδητοποιούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επιλογή μας με ποιους θα βαδίσουμε ειπες..Ομως δυστυχως μερικοι βρισκουν τον τροπο οπου και οπως και να εισαι να ερθουν να σε ταραξουν..Με οποιο κοστος..

      Διαγραφή
    2. κι αυτό από εμάς εξαρτάται! πόσο αφήνουμε τον καθένα να εισβάλλει στην ζωή μας και να την επηρεάσει αρνητικά.. Αλλά και από τις προσδοκίες που έχουμε κάθε φορά!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα μαράκι μου...ωραία η εικόνα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απόγευμα Νικολα μου. Σε ευχαριστω για το σχολιο..

      Διαγραφή
  5. Αγαπημενη μου Μαρια καλημερα.
    Υπαρχουν οντως και αυτοι οι ανθρωποι!
    Εχεις απολυτο δικιο.
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως Κικη μου και ειναι και πολλοι..Καλο απογευμα .Φιλακια

      Διαγραφή
  6. Υπάρχουν πράγματι αυτοί οι άνθρωποι! Και όσο κι αν αγωνιζόμαστε για να τους ευχαριστήσουμε στην πραγματικότητα χάνουμε τον καιρό μας!
    Όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιους ανθρώπους το καλύτερο είναι να κάνουμε αυτό που θεωρούμε σωστό και μετά να μην έχουμε καμία απαίτηση... Να το ξεχνάμε... Γιατί όσο περιμένουμε να ακούσουμε μια καλή κουβέντα, τόσο απογοητευόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι ..Απλα αυτοι που εχουν το δηλητηριο μεσα τους ακομα και χαρουμενο να σε δουν παντα ψαχνουν τροπο να σε κανουν χαλια..

      Διαγραφή
  7. Το ξέρω... είναι χάλια το αίσθημα ... Το έχω νιώσει! Ειδικά αν είναι δικοί σου άνθρωποι!

    Προχωρώ και αντιπαρέρχομαι είναι δυο καταστάσεις που προσπαθώ να βάλω με κόπο στη ζωή μου!
    Πού θα πάει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτοί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν ποτέ κάνουν κακό στους γύρω τους αλλά κατά βάθος αυτοί είναι δυστυχισμένοι δεν αγάπησαν και δεν αγαπήθηκαν να νοιώσουν την αυτή την ευτυχία και στη ζωή ότι δίνεις παίρνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω