27.5.14

Έλα κύμα πάρε με...

Το κύμα - Χάρις Αλεξίου





Μια ώρα μόνο να σε δω κι αυτό μου φτάνει
να συνεχίσω την αδιάφορη ζωή μου
Αφού δεν είσαι εδώ, αγάπη μου, μαζί μου
Μια λέξη μόνο, να 'ξερες, απλά τι κάνει
Τι φέρνει πίσω, πόση δύναμη μου δίνει
Ελπίδες να σωθώ απ' του μυαλού τη δίνη


Έλα κύμα, πάρε με και μες στην αγκαλιά του 
πάλι βάλε με
Έλα κύμα και βοριά, το σώμα του στεριά, 
μπροστά του βγάλε με
Μα αν αυτός μ' απαρνηθεί, σε πέλαγο βαθύ, 
ναυάγιο άσε με


Μια στιγμούλα μοναχά μέσα στο χρόνο
να μου τη δώσεις, την απόσταση να σβήσω
Κι ύστερα πάλι την πόρτα σου θα κλείσω
Μοιάζουν όλα απόψε σα σκηνή από φόνο
Θα μ' εξοντώσεις, το ξέρω, όπου και να πάω
Στο ρεύμα της καρδιάς σου κόντρα προχωράω


Έλα κύμα, πάρε με και μες στην αγκαλιά του 
πάλι βάλε με
Έλα κύμα και βοριά, το σώμα του στεριά, 
μπροστά του βγάλε με
Μα αν αυτός μ' απαρνηθεί, σε πέλαγο βαθύ, 
ναυάγιο άσε με

36 σχόλια:

  1. Τι όμορφο δέσιμο στίχων και εικόνων!
    Καλό ξημέρωμα Μαράκι μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την!
      Την ωρα που περπατουσα στην θαλασσα που ηρθε στο νου αυτο το τραγουδι.. Και ετσι το εκανα αναρτηση μαζι με τις φωτο που τραβηξα..
      Καλο ξημερωμα.

      Διαγραφή
  2. Ροματζάρεις Μαράκι; Ωραίες φωτό! Κάνε όμως και καμιά βουτιά στην υγειά μας, που τα λιγουρευτίκαμε να νερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙμαι εγω για ρομαντζα καλε ? Απλα οταν εχω αναγκη απο ηρεμια επισκεπτομαι την θαλασσα.. Μαρεσει να την βλεπω και να την φωτογραφιζω. Μα ως εκει.. Εχω κατι χρονια να μπω μεσα.. ΣΗμερα μετα απο πολυ καιρο ανιωσα την αναγκη να βγαλω τα παπουτσια και να βρεξω λιγο τα ποδια μου..Απιστευτο το αισθημα..
      Καλο ξημερωμα κοριτσι μου.

      Διαγραφή
  3. τι όμορφο κυμα είναι αυτό;.. .μπραβο Μαρία.. και τέλειες φωτο!!! το μπλογκ σου είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπημενο τραγουδι Μαρακι μου!
    και ο τροπος που μας το παρουσιασες εξαιρετικος!

    καλημερα φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Κικη μου!
      Πολλα φιλια γλυκια μου

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένο τραγούδι λατρεμένη τραγουδίστρια!
    Και με τις μοναδικές σου φωτογραφίες ακόμα πιο ωραία όλα!
    Πολλά φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συνταίριασμα μοναδικό !!! μπράβο φοβερές φωτογραφίες και να ήμουν εκεί !!!
    καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολα μου καλε σε ευχαριστω.
      Καλο απογευμα να εχεις
      φιλακια

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!!Καί εμένα μέ ηρεμεί καί μέ χαλαρώνει η θάλασσα!!!Μόλις γύρισα από τό πρωινό μπάνιο!!
    Πολλά φιλάκια κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DIMI μου νομιζω τον καθενα τον ηρεμει και τον χαλαρωνει η θαλασσα. Ακομα δεν ξερω το γιατι ειλικρινα..
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτο μου.. εχς τοσες πολλες και ακομα δεν ξερω πως να τις εκμεταλλευτω!
      Πολλα φιλακια

      Διαγραφή
  8. Καλημερααααα!!!πολυ όμορφο τραγούδι κ ωραίες φωτογραφίες!!!φιλακια πολλα Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο απογευμα μικρη μου! Σε ευχαριστω για τα γλυκα σου λογια.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  9. Για το τραγούδι τι να πω!! Υπέροχο , Αλλά οι φωτογραφίες σου με φόντο τη θάλασσα είναι μακράν οι καλύτερες !!!
    Καλό απόγευμα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως το τραγουδι ειναι υπεροχο..Ενα απο τα αγαπημενα μου της Χαρουλας.
      Χαιρομαι που σου αρεσαν και οι φωτο μου το ιδιο .. Τις εχω βγαλει με πολλη αγαπη πραγματικα..
      Καλο απογευμα κυρια Νικολ

      Διαγραφή
  10. Τι ωραίες φωτογραφίες, πόσο αγαπημένο τραγούδι;;;

    Υγ. Σουπερ ντούπερ το μανω σου Μαρακι!
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν Αριαδνη μου!
      Το βερνικι ειναι απο το Jumbo και εχω να πω πως εχει γινει το αγαπημενο μου!
      Φιλακια

      Διαγραφή
  11. Το τραγούδι από τα αγαπημένα. Οι θαλασσινές σου φωτογραφίες όμως όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ομορφιες της θαλασσας ειναι απιστευτες
      Σε ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
  12. Όμορφες φωτογραφίες και ο δίσκος γενικά αυτός της Αλεξίου αγαπημένος.

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τραγουδια της Χαρουλας ειναι μοναδικα Γιωργο μου.. Αγαπημενο μου ειναι το Εχει πανσεληνο αποψε και το Δι ευχων :)
      Καλη συνεχεια σου ευχομαι

      Διαγραφή
  13. Η Χαρούλα είναι αγαπημένη μου και με πέτυχες διάνα!χαχααα!Με τις υπέροχες φωτογραφίες σου πρόσθεσες τη μαγεία της στιγμής!
    Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Νικο μου.
      καλο σου απογευμα

      Διαγραφή
  14. Τι υπέροχο τραγούδι πράγματι! κι αν είσαι και στο ελάχιστο ερωτευμένος είναι αδύνατο να σε αφήσει ασυγκίνητο!!
    Άσε που μια χαρά έδεσε με τις Καλοκαιρινές εικόνες σου Μαρία...
    Να είσαι καλά... και καλό βράδυ να έχεις :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Λεβινα σε ευχαριστο πολυ για το ομορφο σχολιο σου!
      Καλη σου μερα :)

      Διαγραφή
  15. Συνέχισε τις φωτογραφίσεις Μαράκι μου .... το'χεις! Έντυσες την ανάρτηση εξαιρετικά !! Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα..λατρευω την φωτογραφια. και μαρεσει να φωτογραφιζω τα παντα.. Αλλα με την θαλασσα με εχει πιασει μια τρελλα..
      Σε ευχαριστω ομορφια μου
      Φιλακια

      Διαγραφή
  16. θαυμάσιες οι φωτο σου!! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόνο ένα πράγμα μου ήρθε στο μυαλό με το τραγούδι και τις φωτογραφίες.... Καλοκαιράκι!!!!!
    Δε κρατιέμαι!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ δεν κρατιεσαι..Εγω παλι... Χαλιεμαι..Ξερεις πως ειναι το καλοκαιρι μας εδω..
      Καλημερουδια

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω